اخبار , رویداد

1403-05-17 17:13

گفتگو با اصغر مکاری، مدیرعامل برند «لوتوس پرفیوم»

منبع : -

«لوتوس پرفیوم»  در صدد تولید رایحه‌هایی منحصر به فرد

لوتوس پرفیوم با ۱۷ سال سابقه در زمینه عطر از شرکت‌های معتبر تولید فرگرنس‌های اروپایی محصولات خود را تهیه می‌کند و به صورت خالص به دست مشتریان می‌رساند و در حال حاضر ۱۲ شعبه فعال در شهر تهران دارد که در حال افزایش شعب خود در سطح دیگر شهرهای بزرگ است، در این شماره با مدیرعامل این برند گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

 

لطفا خودتان را معرفی کنید و در زمینه تحصیلات و سوابق فعالیت‌های تجاری و بازرگانی‌تان برای مخاطبان ماهنامه «تجارت طلایی» توضیح بدهید.

اصغر مکاری هستم، ۳۸ ساله، متولد تهران و فارغ‌التحصیل رشته مکانیک. از سال ۸۵ با توجه به علاقه‌ام وارد بازار فروش عطر و اسانس شدم. در این سال‌ها با تلاش و پشتکار فراوان توانسته‌ام در این زمینه به تجربه و تخصص قابل‌توجهی دست‌یابم. فعالیت‌هایم شامل واردات و فروش انواع عطرها و اسانس‌های متنوع بوده و همواره سعی کرده‌ام با ارائه محصولات باکیفیت و رضایت مشتریان، جایگاه مناسبی در این بازار کسب کنم.

 

 

چه زمانی برای  اولين‌بار به فكر ایجاد این برند افتادید و با توجه به چه شرایطی در بازار، فضا را برای حضور این برند مناسب دیدید؟

با گذشت ۱۰ سال از فعالیتم در زمینه عطر و اسانس با توجه به نیاز و شناخت بازار و مخاطبانم تصمیم به گسترش برند خود گرفتم. بعد از تحقیق در مجتمع‌های تجاری گوناگون شروع به راه‌اندازی شعبه‌های مختلف «لوتوس‌پرفیوم» کردیم. به‌علت قیمت بالا و نبود دسترسی آسان به عطرهای اورجینال، به این فکر افتادم عطرهای روز دنیا را به‌صورت اسانس در کیفیت عالی به مردم عرضه کنم.

 

 چه چالش‌هایی درخصوص تولید داشته‌اید؟ آیا همه محصولات شما در ایران تولید می‌شوند؟

در بحث تولید همواره لوتوس‌پرفیوم درتلاش است بتواند رایحه‌ای را تولید کند که به‌صورت انحصاری مختص خود باشد و رضایت مشتریان عزیز را به‌دست آورد. لازم به ذکر است شش‌ماه می‌‍‌شود با یک شرکت فرانسوی درحال رایحه‌سازی چند عطر خاص با برند خودمان هستیم و امید داریم بعد از آماده شدن عطرها بتوانیم جایگاه بسیارخوبی در صنعت عطر در کشور عزیزمان ایران به‌دست آوریم.

 

در حوزه مواد اولیه برای تولید محصولات‌تان واردات دارید؟ واردات مواد اولیه از کدام کشورها صورت می‌گیرد؟

تمام عطرهای ما از فرانسه و سوئیس وارد می‌شوند که در بازار جهانی از معتبرترین کشورها در زمینه تولیدات عطر و اسانس هستند.

 

 درحال‌حاضر چه تعداد نیروی کار در مجموعه شما مشغول‌به‌کار هستند؟

بیش از 37 نفر در مجموعه لوتوس‌پرفیوم مشغول به فعالیتند که طی برگزاری دوره‌های تخصصی فروش و عطر شناسی به‌صورت نیمه‌وقت و تمام‌وقت با مجموعه همکاری می‌کنند.

 

 

عکس‌العمل مشتریان شما در رابطه با اینکه محصولات ایرانی هستند، چیست؟ آیا به‌راحتی پذیرای این قضیه می‌شوند؟

اکنون عطرهای باز یا فرگرنس بخش بزرگی از بازار عطر و ادکلن کشور را در اختیار دارند که از مهم‌ترین دلایل آن تنوع بالا و قیمت مناسب است.

مورد دیگر که باعث مزیت آن نسبت به ادکلن می‌شود، این نکته است که در خرید اسانس شما می‌توانید چند رایحه مختلف را با هم ترکیب و عطر مخصوص خود را خلق کنید. فکر می‌کنم این مسائلی که ذکر شد و کیفیت خوب و ماندگاری بالای اسانس‌های ما باعث‌شده بتوانیم رضایت مشتریان عزیزمان را طی این سال‌ها داشته باشیم.

 

 استقبال از محصولات شما در کدام شهرها بیشتر است؟

ما ۱۲ شعبه فعال در سراسر شهر تهران داریم، با وجود این در چشم‌انداز آتی شرکت در شهرهای بزرگ ایران به‌دنبال افزایش شعب فروش خود هستیم.

 

لطفا پیرامون برنامه‌های آتی لوتوس‌پرفیوم در حوزه‌های تولید محصولات، اضافه کردن لاین‌های جدید به محصولات و برنامه‌هایی برای رضایت مشتری توضیح دهید.

لوتوس‌پرفیوم درحال‌حاضر از شرکت‌های معتبر تولید فرگرنس‌های اروپایی محصولات خود را تهیه می‌کند و به‌صورت خالص به‌دست مشتریان عزیز می‌رساند. گفتنی است در سفری که به فرانسه- بابت اخذ نمایندگی از یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه- داشتیم، طی مذاکرات و آنالیز عطرهای درخواستی خود به این نتیجه رسیدیم که باید کیفیت عطرهایمان را با استانداردهای جهانی همسو کنیم.

این سفر فرصتی بود تا با برترین تولیدکنندگان و متخصصان عطرسازی در فرانسه ملاقات کنیم و از تجربیات و دانش آنها بهره‌مند شویم. طی این مذاکرات، نمونه‌های مختلفی از عطرها را بررسی و تست کردیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین فرمولاسیون‌ها را انتخاب کنیم. هدف اصلی ما این است محصولاتی را به مشتریان ارائه دهیم که نه‌تنها ازنظر کیفیت و ماندگاری عالی باشند، بلکه با سلیقه و نیازهای مختلف آنها نیز هماهنگی داشته باشند. با این رویکرد، لوتوس‌پرفیوم تلاش می‌کند به یکی از برترین برندهای عطرسازی در سطح بین‌المللی تبدیل شود و تجربه‌ای بی‌نظیر و لوکس را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورد.

 

 به‌عنوان سوال پایانی، از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در سال‌های فعالیت خود داشته‌اید، مواردی را برای مخاطبان‌مان بیان کنید.

بزرگ‌ترین هدف مجموعه لوتوس‌پرفیوم جذب اعتماد و رضایتمندی مشتری است که در این راستا تمام تلاش خود را می‌کند. ما امیدواریم بتوانیم دیدگاه مردم عزیزمان را نسبت به عطرهای پایه (اسانس) در ایران عوض کنیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همراهان‌مان خاطره خوش و رضایت کامل را درکنار ما تجربه کنند. ما بر پایه صداقت در زمینه فروش عطر کارمان را شروع کردیم و نسبت به کار خود ایمان داریم.

ما بوی عاشقی می‌دهیم.

تگها : سایت خبری ,

تصاویر مربوطه:
جدیدترین اخبار
1403-05-17 17:13

گفتگو با اصغر مکاری، مدیرعامل برند «لوتوس پرفیوم»

خرده فروشی
1403-09-18 15:27

عصر رو به پایان پاپ‌آپ استور‌ها

1403-09-06 12:22

Retailtainment تحولی بزرگ در صنعت خرده‌فروشی

1403-09-05 16:22

وضعیت جهانی مد در سال 2025

1403-09-05 15:59

گزارش جامع بازدید از مراکز خرید عمان

1403-08-15 09:48

تغییـــر و تحولات بـزرگ مدیــران در عرصه خرده‌فروشی

1403-08-08 11:37

برند پوشاک ایرانی «بازلی» بر تن یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌های کشور ترکیه

1403-08-07 09:50

« هـ » نماد فلسفه و عشق به فرهنگ ایرانی

1403-08-03 10:06

استراتژی McDonald's برای بازگشت به روزهای خوب

1403-07-30 09:54

سهم ۱.۵ درصدی سوپرمارکت اسنپ از بازار مواد غذایی

1403-06-07 12:00

10 برند لوکس و برتر سال 2024

1403-05-21 11:12

همراه اول 40 درصد از سهام «دیجی‌کالا» را خرید

1403-01-19 12:11

مجتمع تجاری «رواق» افتتاح شد

1402-12-20 10:34

نتایج جذاب یک نظرسنجی درباره خرده‌فروشی در خاورمیانه و شمال آفریقا

1403-08-23 15:04

بررسی وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای از نگاه آمار

1403-08-22 12:33

نسل جدید شرکت‌های FMCG چگونه به بقای کسب‌وکارهای سوپرمارکتی کمک کردند؟

1403-08-21 12:56

اولین و بزرگترین تم فود ایران در مرکز خرید سیتی استار مشهد افتتاح شد

1403-08-17 11:39

اولین فروشگاه فیزیکی «بانی‌مد» افتتاح شد

1403-08-15 15:44

سرمایه‌گذاری"Starbucks" برای نجات قهوه

1403-08-13 14:30

رونمایی از تغییر بزرگ در "Walmart"

1403-08-13 11:44

رویاهای جدید "adidas" با افتتاح ۲ فروشگاه خاص

1403-07-28 12:33

روندهای نوآورانه معماری در طراحی مراکز خرید

1403-07-17 15:12

بررسی روند توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نیمه اول سال1403

1403-07-16 16:10

برندهای عطرساز، عطرهای برندساز

1403-07-14 14:32

آشنایی با مرکز خرید مدرن ION Orchard

1403-07-09 13:48

نگاهی به هرم قدرت و سیر تحول برندهای لوکس

1403-07-08 14:13

نگاهی جامع به Chadstone بزرگ‌ترین مرکز خرید نیمکره جنوبی جهان

1403-07-07 16:03

جدیدترین گزارش مالی گروه «ماجد‌الفطیم»

1403-06-08 10:09

10 برند لوکس و برتر سال 2024

1403-06-07 10:29

بزرگترین« فودهال » خاورمیانه در« دبی» افتتاح شد

-->