«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز

«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز

«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز

در ابتدا خودتان را معرفی کنید و از تحصیلات و سوابق شغلی‌تان برایمان بگویید.

رضا مسعودی هستم، متولد سال ۱۳۷۸. دارای مدرک کارشناسی عمران و همچنین MBA با گرایش آینده‌پژوهی از دانشگاه تهران.

درطول فعالیت حرفه‌ای خود، در چندین پروژه عمرانی و اجرای دو پروژه مسکونی و ویلایی حضور داشتم و تجربه‌های متنوعی در این حوزه کسب کردم. درحال‌حاضر عضو هیات‌مدیره شرکت الماس غرب میلاد تبریزم و مسئولیت مدیریت مجتمع ستاره‌باران را بر عهده دارم.


از تاریخ افتتاح مرکز خرید ستاره‌باران چندسال می‌گذرد؟

مرکز خرید ستاره‌باران از سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و تا امروز حدود هشت‌سال از فعالیت آن می‌گذرد.



اکنون چند واحد تجاری، اداری و خدماتی در آن فعالیت دارند؟

مجتمع ستاره‌باران دارای ۷۰ واحد تجاری و ۷۶ واحد اداری است که درمجموع مساحتی بالغ‌بر ۳۴۸۶.۱۶ مترمربع را به‌خود اختصاص داده‌اند. برخی برندهای شناخته‌شده‌ای که در این مرکز فعالیت می‌کنند، شامل شهرکتاب، قلعه شادی، هایپر فامیلی، اسپرینگ، کات، هوگرو و تولیکا هستند. این تنوع برندها به جذب طیف گسترده‌ای از مشتریان کمک کرده است.



در سال‌های اخیر شاهد رونق و استقبال متناوب مشتریان به‌خصوص از سینمای این مرکز خرید بودیم. شما علت این رونق و این تداوم را در چه می‌بینید؟

رونق و استقبال مستمر از سینمای ستاره‌باران و همچنین سایر بخش‌های این مرکز خرید را می‌توان نتیجه مجموعه‌ای از عوامل هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده دانست، ازجمله دلایل اصلی، برگزاری اکران‌های مردمی که با حضور چهره‌های محبوب و تعامل مستقیم با تماشاگران همراه بوده است. این رویدادها حس نزدیکی و ارتباط عمیق‌تری را با مشتریان ایجاد کرده‌اند، همچنین برگزاری ایونت‌های خلاقانه، جشنواره‌های فروش و تخفیفات ویژه، نه‌تنها تجربه خرید را برای مشتریان جذاب‌تر کرده، بلکه فضای شاد و پرنشاطی را در این مجتمع ایجاد کرده است. این برنامه‌ها به‌طور مداوم جذابیت مرکز را حفظ کرده و باعث بازگشت دوباره مشتریان شده است.

یکی دیگر از عوامل کلیدی، ارتباط موثر و تعامل مداوم با مشتریان است. از طریق شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها و برنامه‌های وفاداری مشتری، ستاره‌باران توانسته است اعتماد و وفاداری مشتریان خود را جلب کند. علاوه‌بر این، تعریف یک هویت مستقل برای مجتمع به‌عنوان مکانی که نه‌تنها یک مرکز خرید است، بلکه فضایی فرهنگی و اجتماعی برای خانواده‌ها و افراد جوان فراهم می‌کند، به جایگاه منحصربه‌فرد ستاره‌باران در میان سایر مراکز خرید کمک شایانی کرده است.


تگها : سایت خبری ,

تصاویر مربوطه:

گفتگوهای مرتبط

گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
نمایشگاه مپیک 2023
1403-04-06 17:13

نمایشگاه مپیک 2023 طبق سنوات گذشته، در شهر ساحلی کن و این‌بار طی روزهای 28 تا 30 نوامبر به میزبانی «Palais des Festivals» برگزار شد.

1403-07-16 15:30

خانه کباب بورسا در سال 2003 در ترکیه تاسیس شد تا بتواند طعم سنتی غذاهای ترکی را به مشتریان خود ارائه دهد. امروزه این برند غذایی با بیش از 160 شعبه در دنیا درحال ارائه خدمات به مشتریان است. زمستان سال 1399 صدودومین شعبه رستوران بورسا در تهران -خیابان فرمانیه- به‌عنوان تنها رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی در ایران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و اکنون درحال ‌توسعه شعب بیشتر در شهرهای دیگر ایران است. به این بهانه با مدیرعامل این برند زنجیره‌ای در ایران گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
گفتگو با امیرعلی حیدری مدیرعامل خانه مد فلای
1403-07-16 16:43

خانه مد فلای از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. رسالت اصلی این برند طراحی و دوخت لباس‌های باکیفیت و همگام با مد روز است. امضای این برند در طرح‌ها استفاده از تکنیک‌های پارچه‌سازی است. شعب این برند به سرعت در حال توسعه هستند. در این شماره با مدیرعامل جوان این برند گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS، راهگشای تحول در صنعت خرده‌فروشی
1403-07-17 11:59

میلاد ایزدفر مدیر توسعه بازار شرکت سیناپ در دنیای امروز صنعت خرده‌فروشی با تحولات عظیمی روبه‌رو است که نقش تکنولوژی‌های نوین در این تغییرات بسیار پررنگ است. یکی از بخش‌های کلیدی این تحولات، سیستم‌های نقطه فروش (POS) هستند که از ابزارهای ساده پردازش تراکنش به پلتفرم‌های جامع مدیریت کسب‌وکار تبدیل شده‌اند. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین تکنولوژی‌های جدید در سیستم‌های POS و نقش آنها در ارتقای تجربه مشتری و کارایی کسب‌وکارهای خرده‌فروشی می‌پردازیم.

توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو باداود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه‌‌‌‌های زنجیره‌ای شهروند
1403-08-06 15:25

در گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو با داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های‏‏‏‌‌ زنجیره‏‏‏‌ای «شهروند» بررسی شد

برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
گفت‌وگو با فرشته شمس صفا، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره برند «هیمالیا»
1403-08-13 12:21

شرکت تولیدی پوشاک برند هیمالیا، فعالیت رسمی خود را از سال 1401 آغاز کرده است و به صورت تخصصی به تولید لباس‌های طبیعت‌گردی و ورزشی با استفاده از طراحی‌های تخصصی، کیفیت بی‌نظیر و انطباق با نیازهای کوهنوردان، دوچرخه‌سواران و علاقه‌مندان به طبیعت و سفر پرداخته است. این برند به زودی تصمیم به توسعه شعب در سطح مراکز خرید کشور دارد. در این بخش با فرشته شمس صفا، مدیرعامل این برند گفت‌وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می‌خوانید.

«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
گفت‌وگو با رضا مسعودی مدیرعامل مرکزخرید ستاره باران
1403-08-19 15:30

میدان ﺟﻬﺎد ﻳﺎ «ﻧﺼﻒ راه» ﻳﻜﻰ از ﭘﺮﺟﻤﻌﻴﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺗﺒﺮﻳﺰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﻰ آﻳﺪ ﻛﻪ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎى ﻣﺘﺮاﻛﻢ ﻣﺘﻌﺪدى را در ﭘﻴﺮاﻣﻮن ﺧﻮد ﺟﺎى داده اﺳﺖ. اﻳﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﻄﺐ ﺧﺮﻳﺪ ﻏﺮب ﺗﺒﺮﻳﺰ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻰ ﺷﻮد و از ﻟﺤﺎظ ﻓﺮاواﻧﻰ، ﺑﻌﺪ از ﺻﻨﻒ ﻣﺒﻠﻤﺎن، ﺻﻨﻒ ﭘﻮﺷﺎك در رﺗﺒﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و ﻣﺮاﻛﺰ ﻣﻬﻢ ﺧﺮﻳﺪ آن روزاﻧﻪ ﭘﺬﻳﺮاى ﺧﻴﻞ ﻛﺜﻴﺮى از ﻣﺮدم، از اﻗﺼﻰ ﻧﻘﺎط ﺷﻬﺮ ﻣﻰﺑﺎﺷﺪ. ﻃﺒﻖ ﺑﺮآوردﻫﺎى آﻣﺎرى حدود ١٥٠ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ روزاﻧﻪ ﺑﻪ دﻻﻳﻞ ﻣﺘﻔﺎوت ﻛﺎرى، ﺧﺮﻳﺪ، ﺳﻜﻮﻧﺖ و ﻳﺎ ﺗﺮددى و ﻋﺒﻮرى وارد ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ. مجتمع «ستاره باران» برای همگام‌سازی خود با مسیر توسعه بازارهای جهانی - که طی چند سال گذشته در تبریز آغاز گشته - سعی در ایفای نقش خود در زمینه پیشرفت شهر اولین‌ها دارد.

1403-09-03 12:35

مجتمع تجاری عرش آجودانیه، واقع در شمال تهران، از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شمال تهران شناخته می‌شود. این مجتمع هشت طبقه، یکی از بزرگ‌ترین فودکورت‌های تهران را در خود جای داده است با وجود امکانات متفاوت تجربه‌ای کامل از خرید و سرگرمی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. از این روبا جواد فضلعلی مدیرعامل این مجموعه گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.