تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای

تکنیک پارچه سازی امضای خاص خانه مد فلای

تکنیک پارچه سازی امضای خاص خانه مد فلای

امیرعلی حیدری هستم، متولد 74، تحصیلاتم MBA در سه گرایش‌ استراتژی، بازاریابی و منابع انسانی و یک DBA نیز در گرایش استراتژی بوده است. از سال 92 در هفته مد تهران شروع به فعالیت کردم. از سال ٩٤ برند fly را همراه با مادرم راه‌اندازی کردم. همچنین با کشور عراق همکاری مشترکی داشته‌ایم و کالکشنی منحصربه‌فرد برای آن اقلیم و فرهنگ طراحی کرده‌ایم. جالب است که اولین صادرکننده رسمی عبا به کشور عمان بوده‌ایم

چه زمانی برای اولین‌بار به فکر تولید پوشاک افتادید؟ مشخصات و ویژگی‌های شایان‌ذکر محصولات شما- که امضای شما محسوب می‌شوند- چیست؟ اولین‌بار سال ٩٤ بود، تیمی از ایتالیا با هدف‌ آموزش طراحی به ایران آمد. ما تصمیم گرفتیم مادر را برای آموزش بیشتر به کلاس‌های این تیم بفرستیم و سپس برند خودمان را راه‌اندازی کنیم.

امضای ما در طرح‌ها استفاده از تکنیک‌های پارچه‌سازی است، زیرا بسیاری از تکنیک‌های ایرانی در این زمینه هستند ولی متاسفانه فراموش‌شده‌اند، مثل مهرکوبی، شعربافی، سوزن‌دوزی، ترکیب رنگ‌ها و استفاده از نماد و موتیف‌های ایرانی.




برای شروع همکاری با طراحان لباس چه مواردی مدنظر شماست؟ از نیرویی که به‌عنوان طراح در مجموعه شما مشغول به کار می‌شود، داشتن چه مهارت‌هایی را انتظار دارید؟

استعداد، انگیزه و کار تیمی برای ما مهم‌تر از تجربه و سابقه‌کاری است. هدف ما این است که فرد خلاق را طبق روش‌های خودمان آموزش دهیم و موجب رشد و پیشرفت همکاران‌مان شویم


درحال‌حاضر چه تعداد نیرو در مجموعه شما مشغول‌به‌کار هستند؟ 

به‌صورت مستقیم ٧٦ و غیرمستقیم ١٦٠ نفر.









تگها : سایت خبری ,

تصاویر مربوطه:

گفتگوهای مرتبط

گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
گزارش کامل نمایشگاه مپیک 2023
نمایشگاه مپیک 2023
1403-04-06 17:13

نمایشگاه مپیک 2023 طبق سنوات گذشته، در شهر ساحلی کن و این‌بار طی روزهای 28 تا 30 نوامبر به میزبانی «Palais des Festivals» برگزار شد.

1403-07-16 15:30

خانه کباب بورسا در سال 2003 در ترکیه تاسیس شد تا بتواند طعم سنتی غذاهای ترکی را به مشتریان خود ارائه دهد. امروزه این برند غذایی با بیش از 160 شعبه در دنیا درحال ارائه خدمات به مشتریان است. زمستان سال 1399 صدودومین شعبه رستوران بورسا در تهران -خیابان فرمانیه- به‌عنوان تنها رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی در ایران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و اکنون درحال ‌توسعه شعب بیشتر در شهرهای دیگر ایران است. به این بهانه با مدیرعامل این برند زنجیره‌ای در ایران گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
تکنیک پارچه سازی  امضای خاص خانه مد فلای
گفتگو با امیرعلی حیدری مدیرعامل خانه مد فلای
1403-07-16 16:43

خانه مد فلای از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. رسالت اصلی این برند طراحی و دوخت لباس‌های باکیفیت و همگام با مد روز است. امضای این برند در طرح‌ها استفاده از تکنیک‌های پارچه‌سازی است. شعب این برند به سرعت در حال توسعه هستند. در این شماره با مدیرعامل جوان این برند گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS،  راهگشای تحول  در صنعت خرده‌فروشی
تکنولوژی‌های نوین در سیستم‌های POS، راهگشای تحول در صنعت خرده‌فروشی
1403-07-17 11:59

میلاد ایزدفر مدیر توسعه بازار شرکت سیناپ در دنیای امروز صنعت خرده‌فروشی با تحولات عظیمی روبه‌رو است که نقش تکنولوژی‌های نوین در این تغییرات بسیار پررنگ است. یکی از بخش‌های کلیدی این تحولات، سیستم‌های نقطه فروش (POS) هستند که از ابزارهای ساده پردازش تراکنش به پلتفرم‌های جامع مدیریت کسب‌وکار تبدیل شده‌اند. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین تکنولوژی‌های جدید در سیستم‌های POS و نقش آنها در ارتقای تجربه مشتری و کارایی کسب‌وکارهای خرده‌فروشی می‌پردازیم.

توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
توزیع و توسعه فیزیکی؛ اَبَرچالش‌های حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای
گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو باداود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه‌‌‌‌های زنجیره‌ای شهروند
1403-08-06 15:25

در گفت‏‏‏‌و‏‏‏‌گو با داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های‏‏‏‌‌ زنجیره‏‏‏‌ای «شهروند» بررسی شد

برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
برند «هیمالیا»  نمادی از تعهد به کیفیت و سبک زندگی سالم
گفت‌وگو با فرشته شمس صفا، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره برند «هیمالیا»
1403-08-13 12:21

شرکت تولیدی پوشاک برند هیمالیا، فعالیت رسمی خود را از سال 1401 آغاز کرده است و به صورت تخصصی به تولید لباس‌های طبیعت‌گردی و ورزشی با استفاده از طراحی‌های تخصصی، کیفیت بی‌نظیر و انطباق با نیازهای کوهنوردان، دوچرخه‌سواران و علاقه‌مندان به طبیعت و سفر پرداخته است. این برند به زودی تصمیم به توسعه شعب در سطح مراکز خرید کشور دارد. در این بخش با فرشته شمس صفا، مدیرعامل این برند گفت‌وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می‌خوانید.

«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
«ستاره باران » ستاره‌ای در قلب شهر تبریز
گفت‌وگو با رضا مسعودی مدیرعامل مرکزخرید ستاره باران
1403-08-19 15:30

میدان ﺟﻬﺎد ﻳﺎ «ﻧﺼﻒ راه» ﻳﻜﻰ از ﭘﺮﺟﻤﻌﻴﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺗﺒﺮﻳﺰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﻰ آﻳﺪ ﻛﻪ ﻣﺤﻠﻪ ﻫﺎى ﻣﺘﺮاﻛﻢ ﻣﺘﻌﺪدى را در ﭘﻴﺮاﻣﻮن ﺧﻮد ﺟﺎى داده اﺳﺖ. اﻳﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﻄﺐ ﺧﺮﻳﺪ ﻏﺮب ﺗﺒﺮﻳﺰ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻰ ﺷﻮد و از ﻟﺤﺎظ ﻓﺮاواﻧﻰ، ﺑﻌﺪ از ﺻﻨﻒ ﻣﺒﻠﻤﺎن، ﺻﻨﻒ ﭘﻮﺷﺎك در رﺗﺒﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و ﻣﺮاﻛﺰ ﻣﻬﻢ ﺧﺮﻳﺪ آن روزاﻧﻪ ﭘﺬﻳﺮاى ﺧﻴﻞ ﻛﺜﻴﺮى از ﻣﺮدم، از اﻗﺼﻰ ﻧﻘﺎط ﺷﻬﺮ ﻣﻰﺑﺎﺷﺪ. ﻃﺒﻖ ﺑﺮآوردﻫﺎى آﻣﺎرى حدود ١٥٠ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ روزاﻧﻪ ﺑﻪ دﻻﻳﻞ ﻣﺘﻔﺎوت ﻛﺎرى، ﺧﺮﻳﺪ، ﺳﻜﻮﻧﺖ و ﻳﺎ ﺗﺮددى و ﻋﺒﻮرى وارد ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ. مجتمع «ستاره باران» برای همگام‌سازی خود با مسیر توسعه بازارهای جهانی - که طی چند سال گذشته در تبریز آغاز گشته - سعی در ایفای نقش خود در زمینه پیشرفت شهر اولین‌ها دارد.

1403-09-03 12:35

مجتمع تجاری عرش آجودانیه، واقع در شمال تهران، از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شمال تهران شناخته می‌شود. این مجتمع هشت طبقه، یکی از بزرگ‌ترین فودکورت‌های تهران را در خود جای داده است با وجود امکانات متفاوت تجربه‌ای کامل از خرید و سرگرمی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. از این روبا جواد فضلعلی مدیرعامل این مجموعه گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.